Kdy se podnikání daří?


V zásadě se dá říci, že je podnikání úspěšné, když se jim vydělává dost peněz. Ani finanční soběstačnost nemusí vést stoprocentně ke spokojenému podnikatelovu životu, ale bez peněz tu není a ani nemůže být spokojený nikdo. Protože je podnikání zdrojem obživy a bez peněz se to tu tedy nemůže obejít.

Ale kde se berou v podnikání peníze? Pochopitelně jedině od platících zákazníků. A dá se říci, že těch není nikdy dost. Zato málo je jich v mnoha případech. A nedostatek zákazníků a tedy i peněz od nich se tedy musí nějak vyřešit. To není možné tolerovat věčně. Nějaký čas se dá sice živořit i v nedostatku, ale tak to nejde neustále.

obrázek internet

A jak se shánějí zákazníci, když někdo podniká přes internet? Pochopitelně docela jinak než v případě provozovatelů kamenných provozoven. Tady, tedy na internetu, si nikdo nemůže postavit nějaký stojan, na který by se napsala nabídka, kterou by si přečetl automaticky každý, kdo jde kolem. Tady se musí ona nabídka dostat na oči potenciální klientely jinak. A to nejlépe tím, že se umísťuje mezi prvními nabídkami v internetových vyhledávačích. A jak se tam dostane? Automaticky jedině v případě, že je web nejdokonalejší, jaký si jenom můžeme představit.

A kdo nejlepší web s nejdokonalejší nabídkou nemá? Ten se musí smířit s pozicí, která mu dostatečnou návštěvnost a tedy i zisk nezaručuje. Anebo musí nechat svůj web optimalizovat, aby se tento dokonalým stal.

obrázek internet

A kolik jenom nedostatků v mnoha případech SEO audit odhalí! Kolik jenom toho doporučí SEO analýza vylepšit! A když se tak potom stane, když je web optimalizován, mohou konečně nastat zlaté časy. Ne sice ze dne na den, ale optimalizovaný web se dostane postupně do popředí ve vyhledávačích a tím i do popředí zájmu lidí. Kteří se nakonec mohou stát oněmi vytouženými platícími zákazníky. Tedy těmi, kdo podnikatele, ty internetové nevyjímaje, živí.